Budakörnyéki iránytű E-mail Keresés


Interaktív ügyfélszolgálat Budaörsön

Közélet > Budaörs

2014-06-10


Május elejétől munkaidő után is intézhetik önkormányzati ügyeiket a budaörsiek telefonon és az interneten. Az interaktív ügyfélszolgálat kialakítására több mint 47 millió forintot fordított a város uniós forrásból - tájékoztatta az MTI-t az önkormányzat sajtóreferense.

Nagy Ildikó Emese a projekt előzményeiről elmondta, hogy egy 2012-es vizsgálat egyértelművé tette: a budaörsiek kényelmét nagymértékben szolgálná a telefonos ügyfél-tájékoztatás kiépítése, a hivatali időn túli ügyintézés lehetősége. Tavaly januárban pályázott az önkormányzat az ügyfélszolgálat korszerűsítésére. Az elnyert támogatásból az eltelt idő alatt 12 embert - 7 operátort és 5 távmunkást - képeztek ki a feladatra. Az operátorok a hivatalban fogadják a hívásokat munkanapokon 7-20 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön délután 16-19 óra között. Az általános tájékoztatáson kívül segítenek az egyes ügyek előkészítésében (például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek), és akár csetelni is lehet velük. Videótelefonon az általuk mutatott képernyők, ügyintézési útvonalak is láthatók, de sms-ben is lehet kérdezni tőlük. Az interaktív ügyfélszolgálat Budaörs honlapján (www.budaors.hu), a segitahivatal@budaors.hu e-mail címen, valamint a 23/880-440-as telefonszámon érhető el. (MTI)

Vissza